Sunday, October 21, 2012

Beautiful Day!








Happy Sunday friends!
It's time to rise and shine for the last sunny weekend (I hope this doesn't come up true). So, I still have cold. Comfy outfit+red lipstick+favorite bracelets+coffee with lovely Milica were recipe for a beautiful day!

Have a wonderful day!

P.S. My basic look must include:

  • black skinny jeans (Every girl needs in her closet a pair of super skinny jeans)
  • plaid shirt (Or just a basic V-neck shirt)
  • shoes for lord (You already spotted my obsession with all kinds of loafers. Believe me, there is no better flat shoe than loafers. Goes well with everything imaginable. Don't forget to get yourself a pair)
  • aviators (never goes out of style)
  • big black bag



Jeans: Zara
Shirt: Lulu chez Colette
Shoes: Zara
Bag: Pepe Positano
Aviators: Ray Ban
Watch: DKNY
Bracelets: Cruciani

Ph by lovely Milica

35 comments:

  1. Dopada mi se sve ti, outfit, fotografije, bas sve!
    Zanima me da li se farbas i ako se farbas koja farba je u pitanju? Boja kose ti je divna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na divnim recima.
      Ne farbam se, malo je prosarana od mora verovatno. Hvala za kosu:))

      Delete
  2. Odlicna dnevna kombinacija, skroz po mom ukusu. Kosulja je divna!

    ReplyDelete
  3. Divna kosuljica, super ti pristaje :)

    ReplyDelete
  4. Ma predivno!! I totalno se slažem s tobom!! Obavezno se moraju imati crne hlaće!! Torba i cipelice su sjajne :D
    :*

    ReplyDelete
  5. ova košulja je tako super
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ova kosulja savrseno razbija crne elemente. Super. Posebno mi je divna stavka 'aviators' - savrseno se slazem!

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Predivno...kosulja je mnogo lijepa i super ti pristaje :)

    ReplyDelete
  8. Odlicno! Koji puder koristis? Lice ti izgleda tako dobro:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ovde imam bb clinique kremu i bronzer, ali je i do fotoaparata ;)

      Delete
    2. Inace kostim Maybelline Fit Me, preporucujem:)

      Delete
  9. Apsolutno je proveren recept za divan dan ;)
    Super casual, sik kombinacija, mnogo mi se svidjaju detalji na kosulji i lordici i potpuno se slazem za must have listu!

    ReplyDelete
  10. Divna kosulja, ukrao bih ti je! :)

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  11. divna si! odlican outfit!

    ReplyDelete
  12. To je taj opusteni chic look!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  13. Zaljubljena sam u tu torbu.
    I ja se ne odvajam od nje <3

    ReplyDelete