Wednesday, January 9, 2013

Bob!





New Year - New Hair!
Vreme je za BOB!

Volim dugu kosu, ne zaboravite da sam i sama do pre par meseci gajila ruse kose ;)). Ali, vreme je za promene. Zasitila sam se i ostavila je za leto, za neke toplije krajeve. To je i najveći razlog što sam se ošišala. Više nisam mogla da trpim predugu kosu, da je uvijam kao popularne gradske 'dame', da mi pada preko kaputa, bunde kada dođu hladni dani. Možda nema logike. Obično se leti skraćuje kosa zbog vrućine, a kod mene je obrnuto, jer leto je bolje za te hipi varijante, messy hair, a kad zaledi i krene da buja usled vremenskih neprilika šta sa njom?!!
Dugo sam se premišljala skratiti ili ne, koliko jer sam davno imala popularni paž a la Nicole R koji je i pored moje prirodno ravne kose bilo nemoguće održavati. Rekla sam više nikada! I znate onu- Never say never, hop ja pod ruke frizera i ošišam se na blažu varijantu. I preeezadovoljnaa sam. Sada je  vreme za dorađivanje. jer moja kosa mnogo brzo raste, a i takva frizura zahteva održavanje i već je preduga za moj ukus! 
Nemojte misliti da vas teram da se ošišate, prva mrzim uniformisanost, ali evo primera kako možete osvežiti svoju frizuru. Pogledajte Bob varijacije!

New Year - New Hair!
Its time for BOB!
Hello my dears. You know that I really like long hair, but sometimes you just need something new, something refreshing. So, few month ago I cut my long hair (which is perfect for summer looks, hippie looks, long beach and salt in hair)  and I'm so happy about that. So, I want to suggest some of my favorite bobs. Bob can be different: so short to long bob (my option). Enjoy!

























16 comments:

  1. Ja sam celog zivota imala dugu kosu ali sam htela bob frizuru i dugo sam se razmisljala da li da skratim, a imala sam potpuno iste razloge kao i ti ( i meni je `logicnija` duga kosa leti ;) ). I onda jednog dana ugledam tvoju sliku na fb stranici sa novom frizurom i definitivno resim i osisam se (samo je moj bob malo kraci od tvog) i sada mi je veoma drago zbog toga, mnogo se lakse podnosi ova zima sa kracom kosom :D

    ReplyDelete
  2. Ja sam za! I sama sam prije 2 mjeseca odrezala dugu kosu u bob! :) Love it!

    ReplyDelete
  3. Superrr, jedva cekam vidjeti! :)

    ReplyDelete
  4. PODRZAVAM skroz! Ja sam promenila isto kosu u 2013. :)
    A tebi odlicno stoje obe verzije.

    ReplyDelete
  5. jedva cekam da te vidim sa bobom!

    ReplyDelete
  6. kad si nagovestila da ces da se osisas, prvo sto sam pomislila bilo je jao ne, prelepa kosa, tako je lepo uvijas, stvarno ti super stoji, kao da si izasla iz frizerskog salona. Ali kad sam videla kracu kosicu, odusevila sam se. Mnogo ti lepse stoji nego duza. Nekako te otvori, ako to ima smisla. Ali zaista. Meni je friz fantastican.

    ReplyDelete
  7. I ja sam prije 2 mjeseca ošišala svoju (godinama istu) dugu kosu na dužinu kao što ima Miroslava Duma na ovoj slici- ja volim i kosu vezanu u rep tako da nije onaj skroz kratak bob. jedva čekam post sa novom frizurom...iako za mene je bila odlična promjena kada si skratila kosu zadnji put, vjerujem da ce ti jednako lijepo stajati... pozz Ivona, Zagreb.

    ReplyDelete
  8. divan mi je ovaj sijenin. a taman razmisljam da napustim plavuse, pa se opet zagledam u tu divnu nijansu :)

    ReplyDelete
  9. Odlicno ti stoji nova frizura! Ja sam pre par godina imala bob i paz. U poslednje vreme razmisljam da promenim frizuru, ali ne verujem da ce biti neka promena koja ce znacajno uticati na duzinu.

    ReplyDelete
  10. Pozdravljam novogodisnju odluku da pises na srpskom jeziku :)

    Ja tako volim bob frizure, ali s obzirom na moju nedefinisano-kovrdzavu kosu, sa bobom bih bila kao zbun :(

    Jedva cekam da vidim novi friz :)

    ReplyDelete
  11. Bravo!!slicnu frizuru sam i ja izabrala u 2012:))

    ReplyDelete
  12. da li zna neko da mi kaze ko je cura na 9-oj slici,hvala

    ReplyDelete
  13. Dobro izgleda, ali trenutno se ne bih usudila da kratim kosu.. TI'
    Pozdrav!

    Amo Lusso blog

    ReplyDelete
  14. uh uh, koliko stvari za pinovanje... hihihi!
    volim tvoju dugu kosu, ali ako si promenila... promene su dobre... i to se vidi... :)
    :*

    ReplyDelete
  15. Ja sam uvek za promene,jer to je tako dobar osecaj! I ne znas sta e najbolje da ti stoji dok sve ne probas :)))
    i ja sma se pre nove godine osisala tako,cak i siske imam,koje sam uvek zaobilazila,i sad mi je odlicno,prezadovoljna sam!
    a fotografije koje si stavila mi se mnogo svidjaju!

    ReplyDelete
  16. bas skoro sam i ja uradila isto! i prezadovoljna sam! promena svakako prija. (a i lepim devojkama sve lepo stoji :D )

    ReplyDelete