Monday, April 22, 2013

Cire Trudon



Made in France. Znate da je volim, kao i mon Paris mon city.
Malo sam zapostavila, priznajem, francusku kulturu, sam koncept bloga, pojeli su ga outfit postovi. Evo, vredno se vraćam samom naslovu i uzvikujem: Bonjour JR, Bonjour Cire Trudon!
O čemu se radi. Cire Trudon, mirisne sveće su apsolutni must-have koja svaka La Parisienne, a i ona dama koja se oseća tako mora da poseduje. Baš kao i Hermès tašnu, ok za nas mlađe može i ona sa potpisom Longchamp. Aha, La Pliage imam u nekoliko boja, najpraktičnija stvar na svetu!

Cire Trudon su najstarije sveće na svetu, Parižanke ih obožavaju i rado ih poklanjaju. Nastale su u doba Luja XIV, moj omiljeni vladar, njemu sam i maturski rad posvetila-da se zna ;), a volela ih je i Marija Antoaneta. Sinonim su za prestiž, stil, a dovoljno je jednom da ih osetite i da magija počne. 
Jedna od omiljenih je Cire Trudon Nazareth, koja miriše na cimet, karanfilić, pomorandžu i vanilu. Nju i druge mirise možete prodaći u Metropoliten carstvu













7 comments:

  1. Paris, Paris, toujours Paris!! Ti si moj covek :-)))! Samo napred sa tim povratkom korenima :-))))

    ReplyDelete
  2. Aaaa snimila sam ih na sajtu pre nekog vremena ali nikako da odem da kupim. Sad si me pidsetila sa ovim postom, a kapiram da bi muzu bilo super iznenadjenje kad se vrati sa puta. :)) koliko su uopste?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Tanja, mislim da su oko 9000 ove male.

      Delete
    2. bez ikakve zlobne namere, jasno da onaj ko ima novca i može sebi da priušti, priuštiće ako to i želi, ali dati 9000 dinara za sveću mi je u najmanju ruku besmisleno :/

      Delete
  3. Izgledaju divno!
    http://fashionstyle-natasa.blogspot.com/

    ReplyDelete