Wednesday, May 29, 2013

Love You More Than Those Bi***s Before!

Volim Lanu, dugooo.
Taman kad pomislim da sam je izgustirala, i to najviše zbog onih koji uporedo okreću turbine :) i summertime sadness, iznova se vratim njenom retro izgledu, perfektnim spotovima, predobrim tekstovima. 
Oni su onako na neki elegantan način pratili i delove mog života, a ja sam ih prenosila na naslove postova: It's you, it's you, it's all for youCome and Take a Walk on the Wild Side, I Still Remember That Day We Met in DecemberI Will Love You 'till The End of TimeAll the World is Ours...itd. Zapravo, stidljivo su govorili mnogo.
Onda, možete da zamislite moje oduševljenje kada me je NAAMI tim kontaktirao i predložio mi saradnju, sa majicama koje nose nazive meni omiljenih pesama (hm, koja mi Lanina nije omiljena). Iako sam je više puta nosila do sada (ovde možete videti jedan način), od dubljih šortseva, pa do plisiranih suknji, na meniju bloga BonjourJR danas vam prikazujem u jednom parkasto-bisernom fazonu. 
Nadam se da vam se dopada.

Ljub do sledećeg posta!










Parka: New Yorker
Shirt: Thanks to NAAMI
Jeans: Zara
Heels: Bershka
Necklace: Thanks to Amo Lusso
Sunglasses: Thanks to Choies
Watch: DKNY
Bracelet: from Acanfora Sorrento

Ph by my beautiful sis Masha :**

25 comments:

  1. Divna kombinacija, super ti stoje biseri,a parka me uvek iznova odusevi:)

    http://www.ladiesstreet.rs/

    ReplyDelete
  2. cipele <3 ali ta ogrlica :/

    ReplyDelete
  3. Odlična kombinacija, mislim da sam farke već hvalila,
    ali zato ću sada sandale, koje su savršene!!:)
    I ja volim Lanu, i njen pomalo depresivno/senzualan ton
    i retro stil, tako da, sve pohvale za ovu saradnju!:)

    ReplyDelete
  4. Ta majica i ogrlicu su u savrsenoj vezi!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  5. In love, in love! Savrsena kombinacija, sto ogrlice i majice.. sto tih sjajnih stikli i ispranih farmerki.. ma svidja mi se sve od glave do pete, sa sve Lanom. :***

    ReplyDelete
  6. Odlican je autfit. Bez teksta sam. :)
    http://fashionstyle-natasa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. obozavam lanu a tebe jos vise, divotice jedna

    ReplyDelete
  8. Gorgeous xx

    sydneyfashionandstylehunter.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  9. predobra je majica! zelim! divna si kao uvek! :-*

    ReplyDelete

  10. Baš je dobro ispala!
    Skoro kao nova:)

    ReplyDelete
  11. Everything I want I have, money, notoriety and rivieras...slusam sad i gledam tvoj post ;) Svaki komad pojedinacno je super, mada umes ti mnogo bolje od ovoga da iskombinujes. Poseban lajk za ogrlicu i majicu koja u ovoj kombinacije ne dolazi u potpunosti do izrazaja :)

    ReplyDelete
  12. Meni se sve svidja osim ogrlice,jer mi je kao nedovrsena.Ima bas lepsih na isti fazon.Ostani najbolja,ljubim te!:-* :-* :-*

    ReplyDelete
  13. Super cool kombinacija, a ti si pre-le-pa! :)

    ReplyDelete
  14. Great pictures...
    I will follow your blog
    kiss

    ReplyDelete