Friday, September 13, 2013

Pop Dog






Utorak, divno popodne... Vračar i prijatna šetnja. Mimi, žurimo, ne možeš sada sa svima da se pozdravljaš... Takva je, na njene sestre i roditelje ;). Legne kada spazi drugare i ne mrda. Mimi, požuri. Vodim te na jedno lepo mesto samo za kuce. Je l' si ti dama ili šta? Vreme je da se središ.
Nekad je više volimo čupaviju, ali vreme je i da se i ona upristoji. To spešl mesto samo za kuce sam pronašla u Nevesinjskoj br.6. I verujte mi- SAVRŠENO je! Zove se POP DOG i zapravo je salon za naše ljubimce. Kroz prijatnu baštu ulazite u raj za ove male, a i one malo veće pse. 
E drage kuce, slušajte ovo i prenesite vlasnicima: tamo vas čeka kupanje i to francuskom kozmetikom (Mimi zna šta joj odgovara ;)), nakon toga sledi feniraje i četkanje i za sam kraj šišanje. Bitno je da kuce uživaju i da se prepuste pravom stručnjaku, a kraju tretmana će biti nagrađene poslasticom po izboru ;).
Mogu vam samo reći da je Mimica posle provedenih sat i po svoju belinu dovela do savršenstva. Ne zovemo je bezveze bijelom pahuljom. Zahvalila se mašući repićem i mekana i uredno ošišana odlučila je da krene u grad da svima pokaže frizuru. Hm i naravno da je bila glavna kod svojih drugara... ;) 
Manekenka da bude... Nema potrebe, samo gospođica princezica Mimi ;)!


Za više informacija posetite Facebook page: Pop Dog ili pozovite 
060 450 9876




















9 comments:

  1. Kakav divan post. Sigurno cu posetiti sa mojom kucom :))

    ReplyDelete
  2. Presladak je salon .. A i Mimi naravno :)

    ReplyDelete
  3. Kako je slatka Mimi!:)

    ReplyDelete
  4. Joooooj preslatka je micka mala! Kakvim si je tretmanom pocastila, da pozeli samo :) Vidim bice poduzi red ispred ovog salona :)

    ReplyDelete
  5. Veliki poljubac od moje mame i mene za ovaj post! Ah, da, naravno i Kuki (mamina pudlica he he) <3

    xx

    ReplyDelete