Wednesday, October 15, 2014

MODERN MILITARY


Military trend je svakako jedan od onih vanvremenskih. 
Ove sezone više se ogleda u bojama, nego u samim krojevima. Balmain je samo jedan od onih koji su briljirali i ostavili nas bez daha sa svojim interpretacijama ovog stila, a ja detalje poput ove jakne volim da kombinujem uz total black look.
Nadam se da vam se dopada :**









































































Jacket: Zara
Blouse: Frontrowshop
Skirt: Zara
Shoes: Mango
Bag: Zara
ph by my gorgeous Stasha :*

11 comments:

  1. Jakna je fenomenalna! Obožavam taj military momenat i kontrast koji pravi sa ovom divnom suknjom!



    http://jeansandroses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Imas nevjerojatan ukus u modi, uvijek si savrseno odjevena, trendy, stylish i opet svoja!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sjajno!

    http://toujoursanja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jako mi se svidja sto kombinujes brendove, i nisi kao dosta blogerki, u saradnji sa odredjenim butikom, pa da ih reklamiras. Sve pohvale za stil! Naocare i sminka ti ni ne trebaju obzirom kakve oci imas! :)

    ReplyDelete
  5. Lepo sam ja rekla, super kul špijun ;)
    Mnogo mi se sviđa kombinacija, baš mi nekako nosi tvoj pečat!
    xxx

    ReplyDelete
  6. Predivna jakna i cijeli outfit!

    djevojkaodmode.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. mnogo si lepa i zgodna!

    ReplyDelete
  8. Kombinacija je super, baš ono što bih i ja nosila. Ali kosa ti izgleda sjajno.

    ReplyDelete