Saturday, August 15, 2015

SUMMERS IN THE AIR, BABY HEAVENS IN YOUR EYES


Druga u nizu omiljenih za ovo leto. Prethodna je bila boje najlepšeg mora i na pertlanje... 
Ova je nežna, elegantna... 
Ovaj put uz crne detalje, a reći ću vam i zbog čega- bliži se kraj avgustu i bila bi prava šteta da ukoliko imate belu haljinu od čipke je ponese samo jednom tokom letnje sezone uz tako očigledne i nežne bež detalje. 
Kada dođe rana jesen, jedan od načina da produžite 'vek' odevnom predmetu je da ga kombinujete sa 'jačim' detaljima... Kao primer, idealna je bela čipka, koja u zavisnosti od kroja savršeno ide uz kratke crne čizme, salonke...ili oksfordice.
:**



















  



















Dress: Shein
Shoes: Choies 
Sunglasses: Freyrs


ph by Zorannah

9 comments:

  1. Wow!!! This dress is major!!!

    http://lartoffashion.com

    ReplyDelete
  2. Haljina je zaista divna, nezna, zenstvena, romanticna. Uz to, uvek dobro imati belu haljinu, za kraj leta i preplanuli ten. :) xoxo
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ćao, pohvale ko i svaki put! Imam pitanje, kad si naručila npr tu haljinu, ili nešto drugo sa tog sajta, u vrednosti od tridesetak dolara, koliko bi ti izlazila carina? Molim te mi odgovori što pre, hoću da naručujem danas dve haljine koje kostaju ukupno toliko, pa da znam, da ne padnem u nesvest posle. Takođe me zanima, za koliko ti stignu stvari kad naručiš? I ako možeš napiši koliko si visoka, jer si napisala da naručuješ uvek M..ja sam 175, uglavnom nosim S, ili M, pitam te zbog dužine..jedino mi frka da ne bude kratko, pa te zato konsultujem..Hvala puno, i veliki pozdrav! Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ivana,
      ovako stoje stvari
      ja sam visoka 173 i nosim regularnu velicinu S. Na sajtovima poput ovih uvek narucujem minimum M, najvise zbog duzine, jer lakse ce meni snajderka da suzi/skrati nego sto moze da prosiri. To je za svaki slucaj, ali bolje obrati paznju na size, na svakom sajtu imas, kao i na komentare ispod, da vidis kako su drufi prosli. Moja preporuka na tvoju viisnije minimum kazem M.
      Sto se tice carine- tacnije PDV mora da se naplati i to bi po nekoj mojoj proceni i iskustvu na iznos od 30$ bilo oko 600 dinara...moze da bude i nula, a ne bi trebalo preko 1000.
      Kod njih se nikada ne zna, pa mi se desavalo na vece iznose da ne platim, a na manje da prodjem gore, ali kazem ti ovo gore ne neko nepisano pravilo...:)
      Posisljka bi trebalo za mesec dana da dodje. Kada narucis njima treba oko nedelju dana da procesuiraju, pa dve ned da stigne i oko nedelju dana se zadrzi kod nas u posti pre nego sto ti donesu/stigle obavestenje, a sve to mozes i ti da pratis uz pomoc broja posiljke koje ces dobiti...
      Nadam se da sam pomogla i srecno :)

      Delete
    2. Hvala do neba!:)

      Delete
  4. Prelepa haljinica :)

    http://weprincesses.blogspot.rs/

    ReplyDelete