Friday, June 9, 2017

PHILIPS LUMEA PRESTIGE



Ćaos :)

Konačno je došao trenutak da sa vama podelim moje iskustvo u vezi sa uređajem Philips Lumea Prestige koji koristim već neko vreme.
Nakon tri nedelje druženja u Philips Lumea Beauty Studiju sa ostalim blogerkama, razmenjivanja korisnih saveta, upoznavanjem i testiranjem ovog aparata, došao je trenutak da i sa vama podelim svoje iskustvo i utiske.

Verujem da ste odgledale sve epizode i saznale osnovne stvari u vezi sa samim uređajem, kao i kako IPL tehnologija funkcioniše. Ukoooliko ipak niste, udobno se smestite i pravac na sledeće linkove:


























 


Ok, počnimo od samog izgleda uređaja koji je moderan i fantastičan. Ono što mi se dopada jeste da je izuzetno lak za korišćenje, lepog je dizajna i lako je prenosiv, jer radi sa i bez kabla, pa je i to plus kada je jednostavnost korićenja i brzina obavljanja tretmana u pitanju. Možete ga u svom domu koristiti bilo gde, jer sam tretman po sebi ne zahteva da se npr. nalazite u kupatilu, da morate na poseban način da vodite računa gde ga radite... Možete da se smestite, dok gledate omiljenu seriju, i uradite tretman nogu ili ruku... Probala sam i funkcioniše! ;)

Takođe, jedna od stvari koje smo naučile upravo o IPL tehnologiji, kao i Philips Lumea Prestige aparatu je da je kreiran u saradnji sa dermatolozima, kao i da je dermatološki testiran. Ovaj deo je meni najvažniji. Najiskrenije, nisam pristalica metoda za koje nisam sigurna kako funkcionišu i kako su nastale. Veoma vodim računa kojim tretmanima se izlažem, ne istražujem sama i ne idem na neprovereno, a dovoljno govori i podatak da moj odlazak kod dermatologa (ne kozmetičara kada je lice u pitanju) je odlazak kod porodične prijateljice dr Gordane Miletić kojoj verujem godinama. 
Stoga, glavni razlozi da se upustim u avanturu uklanjanja neželjenih dlačica IPL tehnologijom kod kuće su bili: način na koji je proizvod nastao, koliko ga žena već koristi, kako je testiran itd.

Kad sam u glavi prevazišla sve moguće prepreke i krenula da koristim Philips Lumea-u, osmeh na licu je rastao :). Jedna od stvari koju ću takođe naglasiti je da mrzim dlake... a sa Philips Lumea one stvarno nestaju.
Ja sam uradila do sada tri tretmana (svaki u razmaku od dve nedelje) i malo je reći da sam zadovoljna. Radila sam na nogama i rukama (korišćenjem osnovnog nastavka) i radila sam zonu pazuha (nastavak za pazuh, a postoje još i nastavci za bikini zonu i lice). 
Tretman je lagan, ne boli, a dlacicama je bio potreban duži period da izrastu i razređenije su. Očekujem da se ovaj trend nastavi i da ih uklonim i proredim dobrim delom pogotovo na nogama.
Kako je uveliko došao letnji period, morate voditi računa da se nakon tretmana ne izlažete direktno suncu barem 24 časa. Moj savet za sve je da budete strpljive, jer ne možete očekivati čudo od jednog korišćenja. Vidljivu promenu da, ali budite redovne i istrajne!































Moje top tri prednosti su:

-lak za upotrebu
-brzo uklanjanje (tretman celog tela sam obavila za 2o minuta)
-dugoročno uklanjanje

Da li je neko do sada imao prilike da koristi ovakve uređaje? Koja su vaša iskustva?

1 comment:

  1. Ah, da ta cuvena zensa recenica 'Mrzim dlake'... Verujem da se vecina nas tu prepoznala. Nisam imala iskustva sa slicni uredjajem ali evo vec otvaram novi tab i guglam sve ovom... Brzo zainterigiraju ovakve preporuke :)


    Get Sparkly - Jewelry Blog

    ReplyDelete