Tuesday, April 17, 2018

H&M CONSCIOUS EXCLUSIVE COLLECTION





Treća godina za redom (a sedma po redu conscious kolekcija) u saradnji sa najboljim timom Wannabe Magazine-a i divnom Irenom ispred H&M grupacije, realizovan je editorijal pod nazivom The Land of Melancholy. Već znate, da mi je bila velika čast da budem deo kompletne priče, kako ispred kamere i poziranju, tako i propagiranju svesti koju upravo nosi Conscious Exclusive kolekcija.   


Moram priznati da mi je ovo do sada ipak omiljenih kolekcija H&M Conscious Exclusive. Od 19. aprila bile izložena u H&M radnji u Knez Mihailovoj ulici. Oduševljena sam idejom, pričom i materijalima koji su ove godine korišđeni kako bi kolekcija nastala: aksesoari od starih svećnjaka i haljine od ribarskih mreža.
Ova kolekcija nosi sa sobom i jednu predivnu haljinu, koja je definitivno moj favorit, međutim videćete je u nekoj narednoj priči ;).

Nadam se da vam se dopadaju fotke. Koji je vaš omiljeni komad iz pomenute kolekcije? 










Fotografija: Marija Timotijevic
Hair and make up: Nadica Lekic
Styling: Anja Plemic 

2 comments:

  1. Divno, divno! Ove su fotografije čista umjetnost.

    Sviđa mi se i make up - znaš li možda koji je to točno ruž?

    ReplyDelete
  2. One of their best Conscious collections and you look so impressive!

    https://lartoffashion.com/triple-yes/

    ReplyDelete